Skip to main content

В ресторанта на Мастър Шеф

 Значи...близките хора около мен бяха буквално побъркани, докато успея да ги замъкна до ресторанта на Божана в Созопол:) Аз обожавам Божана, пълно преклонение и цялото ми възхищение са насочени към това момиче, честно ако можех да я изям нея, щях:))) Жестокааа.

Пълен късмет изкарахме. В последния работен ден, последните клиенти за сезона...каквото имаше останало, изядохме го;) Доволни на макс....силно слюноотделям спомени в момента....:)

Така след като сложих снимките, още повече слюноотделям:) Това са  шримп и туна тостада (тостада е хрупкава царевична тортиля), скариди темпура с пикантен Самбал....Шримп тостадата е уааауу аууу уау, не че другите не са....амаа скаридата е невероятна.
 
Следва...един джин и два шедьовъра...Това е "Салатата от миналата година" и един бургер с джъмбо скариди:)
За салатата от миналата година казах в Инстаграм, че името й за догодина е ясно:) Не знам какъв е дресинга, но всичко в комбинация е лек скандал. За бургера, то се вижда, не ми се коментира. 

Много от нещата не бяха налични, буквално докато ние хапвахме, хората си събираха ресторанта....Не можах да ям БаоБънс..каквото и да е, искааам:) Скоро ще посетя мястото й в София:) Малка утеха беше Мастър шефския трофей, който подържах. А вътре в ресторанта е жестоко, килима на стената, хамака...цветовете. Истинско лято.
 
Догодина повече снимки, просто не ми беше удобно...:(
 
И ще приключа с два десерта. Чийзкейк Ню Йорк Стайл и Кал от рая (шоколадов мус с разни екстри)....
 
Не слагам оценки амаа 10/10.

Comments