Skip to main content

(И)деен уикенд

Хем уикенд, хем природа плюс снимки и много смях. Всичко беше по-много...много кал, много слънце, много дъжд, много пчели...но и изключително много забавление и прекрасни местенца. Направихме ежегодните снимки на лавандулово поле...С всяка година стават все по-красиви:) Ако някой не е разбрал, видял...сега е момента на лавандулата. Има прекрасни полета около Добрич и Каварна. Ние си избрахме непосредствено след с. Славеево, посока Добрич, много е хубаво.

                       
Изглежда много приятно и с всичко се свиква, когато има настроение... Аз бях мениджър калцуни и много предвидливо бях взела по няколко чифта за всеки, доста помогнаха и в същото време почти нищо не свършиха :) В този дъждовен сезон, няма какво да се оплаквам:)
След лавандулата беше ред за кънки...никой не разбра, но пътят Варна-Добрич, беше временно затворен :) На мен си ми беше мерак ( :) ) от много време, купих си специално кънки преди месец и доста съм позабравила, направо може да се каже, че не мога да ги управлявам, но пък много приятни снимки се получиха:)
И последноо:) Имахме и малка среща с козички и агънца и естествено не мина плавно :)

Comments