Skip to main content

Любима София

Един откраднат уикенд до София...винаги си е удоволствие :) Започвам със стадо биволи, което се намира по пътя за София (около Севлиево)...Много се чудехме какво точно е това. След проучване, уж е бивол. Много са страшни, изглеждат тромави, обградени от ограда, по която тече ток. Няма да е случайно...ние се приближихме доста, да с колата, ама супер близо и много страшно.
София е много красива, почивните дни леко притъпяват забързаността, която носи обикновено и сега усещането за спокойствие и лято са това, което те карат да се усмихнеш. За първи път се разхождам в града с фотоапарат в ръка, просто ей така да си снимам. Сладолед, лимонада, снимки:) Много хубаво не е на хубаво...новите ми, супер красиви гуменки се оказаха най-неудобното нещо на света и седмица по-късно, краката ми още не са се съвзели. Но въпреки всичко, прекрасно. София е прекрасна, обожавам я.
 Его ги, супер красиви, разхождам ги по жълтите павета и аз си знам какво ми е...:)
 
Цигара и сладоледче на Графа....безценно. Сладоледа е от CONFETTI, а аз пробвах мега странните. Много са вкусни.

Един от най-новите графити на ул. Триадица - "Свети Георги и змеят" by Bozko. :) Страхотен е.

И малко от Велико Търново :)

Comments