Skip to main content

Летни забавления

           Нямам никакво време за блога напоследък, отворила съм си един файл и само драскам какво да не забравя да кача:) Захванала съм се с 87 неща, извън работата ми, уикендите и всяка свободна минута минават неусетно и всъщност доста безгрижно и приятно. Без този, в който явно ще намеря време да си публикувам повечето глупости, в един пост за по-лесно;) Разболях се, от тежък летен вирус:) Трети ден, беснея без да имам сили да мръдна... Всъщност дните ми вкъщи бяха 9 и този пост го правя през цялото време...кошмар.

Но както и да е, мобилизирах се;) Започвам с летните си занимания...Всеки има един приятел, който ще те заведе на обяд, ще те напие с няколко шота текила и ще те качи на виенското колело. Благодаря ти, Славея, имах нужда беше ми изключително нервно в предходните часове. Още не знаем, че това е лятото посветено на текилата...след като последните две години бяха изцяло отдадени на джина...:)

 
Дните на плажа дори и за варненци са безценни, въпреки че варненци не ходим на плаж...или поне аз предходните години, та сега много се радвам на всяка отдадена възможност:) Тази година многократно лежахме на бар Рибар, Кабакум. Супер артистично местенце, където можеш да си наемеш сърф, paddle board и пиеш няколко текили. Супер приятна обстановка и хора :)
Бях си пожелала лента за художествена гимнастика....е подариха ми за рожденния ден.... закарах я на море:)
   
 Не съм най-големият фен на такъв тип занимания, ноооо се оказва ужасно интересно и занимателно, а да облечеш неопрен е повече от вълнуващо :)))
Няколко часа дунавска природа, тук там някой друг комар и дилемата да седна, или да не седна:)

                                                                              

В сезона на дините, може ли снимки без дини. Не може:)
Предизвикателството да изберем най-сладката диня, не беше актуално днес, на Славея се падна честта да покаже майсторлък в правенето на снимки с диня. В двора на една къщичка под Колхозния пазар, поразвеселихме момчето с дините, поразвеселихме се и ние и нито една диня не пострада:))))
Другият любим плаж, подходящ и за кучето - Камчия :) Много го обичаме....:) Качих кучето на водно колело, разкошно....:)
                                
Друг фаворит - плажната ивица на Албена...ужасно чисто, прекрасен пясък и много спокойно...наистина е страхотно:)
 
 
Това беше Юли...;) Започнат пост преди повече от месец, приключвам го вече в почти края на Август...да можеше да е безкраайно лято:(
               

Comments