Skip to main content

MONÉCO meeting

 

Последният месец снимах за няколко бранда, в следващите няколко поста ще си споделя снимките и впечатленията, но определено имам късмет, защото ми се случва да съм заобикалена от много приятни и мили хора. Толкова ми е хубаво, че Монеко ми се случиха, точно на мен:) Монеко е нов български бранд, всъщност даже е и от Варна, различен и впечатляващ. И аз,  част от техни рекламни снимки за социалните мрежи като фотограф. Супер вълнуващо, високо ниво на професионализъм, отговорно и в същото време абсолютното удоволствие:)
Освен Моneco, в снимките се включи и друг варненски бранд, вече наложил се на пазара BYVELA, ще сложа линкове най-отдолу, който иска да разгледа сайтовете на продуктите, които снимах:)

Продуктите на Монеко и цялостната им концепция е насочена към натуралните и естествени съставки, с грижа към природата и земята. Например ръчно правените им сапуни, са опаковани в хартия със семена, от която изникват диви цветя. Съдържат също така коприна на прах...аз лично ползвам, взех си сет с трите разновидност и съм много доволна, ухаят умопомрачително:)

Този продукт до вкусните палачинки е олио за тяло, което също много изненадва. Ухае уаау, деликатно на ванилия и грейпфрут. А на снимката отдолу се вижда опаковката, с която пристигат продуктите от Монеко:)
 
 
Моделите са отговорните за двете марки плюс тяхна приятелка. Маноела е професионален модел, снимала е къде ли не, с кого ли не и зашеметяваща. Позира и чак разсейва с прецизността си. Страхотна е, обожавам я :) Много красота за всички ни в този ден...:)

Снимахме в хотел Графити, в супер яка стая. От снимките се виждат разни детайли, но доста е впечатляваща прозрачната баня с вана, по средата на стаята :)

Comments