Skip to main content

UnBox Me

 

 Отново ЧилиХилс, наистина са прекрасни...
 Суши любовен сет за Св. Валентин:)
 Това е бонсай, подарък лъхащ мъдрост за някой, който стана на 22 :)
 
Искам преди да презентирам следващата ми идея, да кажа, че всичко което подарявам на хората около мен, наистина ми харесва и ме е впечатлило по някакъв начин. Започнах така, защото предполагам доста хора ще сметнат следващото ми предложение за несериозно:) Това са ластици за тренировка от BootyGoals.  Поръчах си двата ластика, които идват с онлайн книга, с предизвикателства. В момента правя 30дневното, и на ден 16 се чувствам добре, правя 10 минутни упражнения сутрин и вечер, нямам килограми за сваляне, но определено има над какво да работя и с коланите добре се съчетават нещата:) Дано бъдат харесани и от приятелката, за която ги подготвих:)

За опаковката съм използвала сапунени рози, които ухаят страхотно:)

Влюбена съм в продуктите от ЧилиХилс, а почти не консумирам люти неща. Започнах с прекрасната им сол и постепенно станах ФЕН. Добра и красива идея за феновете на лютичкото.

  Това са ролер за лице Zoe Ayla Clear Quart и рамка за снимки от Вивре:)

P.S. Ролера е впечатляващ, аз имам розов и зелен, държа ги във фризера, с тях си нанасям серумите. Направо съм пристрастена към сутрешния, леден масаж, в зоната на очите. Определено силно препоръчвам. Избрах именно ролер за подарък, защото е за някой с подпухнали очи и околоочни проблеми, аз лично нямам, но съм убедена, че ще помогне :)

Сладка кутия :) Модерни са и вкусни:) Тези съм ги правила за коледни подаръци на приятели :)

Comments